Često postavljena pitanja Studentska kartica

Tko može posjedovati Studentsku karticu?
Studentsku karticu može posjedovati svaki student (redovni i izvanredni) Republike Hrvatske. Jedan student može posjedovati samo jednu Studentsku karticu. Kartica glasi na ime studenta i zaštićena je šesteroznamenkastim PIN-om.

Gdje i kada se izdaje kartica?
Kartice se izdaju svakog dana u radno vrijeme multipleksa na blagajni CineStara.

Kako do kartice?
Potrebno je ispuniti i predati pristupnicu, predočiti X-icu uz valjanu indentifikacijsku ispravu, te jednokratno uplatiti 9,00kn. Kartica je aktivna od 1.10. tekuće godine do 30.9. sljedeće godine. Nakon toga potrebno ju je produžiti pomoću X-ice i identifikacijske isprave.

Koliko povoljnijih kinoulaznica je moguće kupiti Studentskom karticom?
Vlasnik Studentske kartice može kupiti samo dvije povoljnije kinoulaznice dnevno. Vlasnik ISIC studentske kartice može kupiti jednu povoljniju kinoulaznicu dnevno.

Kako mogu iskoristiti Index bodove?
Index bodove možete zamijeniti za CineStar Index poklone i to najkasnije u roku od 12 (dvanaest) mjeseci nakon isteka valjanosti kartice.

Kako mogu iskoristiti bonus bodove?
Index bodove možete zamijeniti za sljedeće CineStar Index poklone:
10 Index bodova Plakat filma po izboru*
20 Index bodova Studentski Meni
30 Index bodova 1 DVD** + Studentski Meni
* Izbor ovisi o raspoloživosti pojedinih plakata
** Izbor ovisi o raspoloživosti pojedinih DVD naslova.

Kako mogu provjeriti stanje Index bodova?
Navedeno možete učiniti:
• putem interneta: Ukucajte http://online.blitz-cinestar.hr u preglednik i odaberite „Prijava“ na vrhu stranice. Zatim upišite broj Vaše kartice i PIN. Odaberite opciju „Želim vidjeti svoje osobne podatke i stanje na kartici.“
• na blagajni kina
• putem e-pošte: zatražite svoje stanje na starsclub@blitz-cinestar.eu.

Koja su ograničenja Studentske kartice?
• Povoljnije kinoulaznice nije moguće kupiti za pretpremijerne predstave i predstave koje imaju poseban status zbog ograničenja na koje CineStar ne može utjecati (isto vrijedi i za vlasnike ISIC kartice).
• Karticu može koristiti isključivo njen vlasnik, ona nije prenosiva.
• Zamjena Index bodova ili poklona za novac nije moguća.
• Povoljnije kinoulaznice nije moguće kupovati na Cinematima ili putem interneta, već isključivo na blagajnama kina.
• Na karticu nije moguće polagati novac.

Kako koristim karticu u CineStaru?
Prije kupovine bilo kojeg proizvoda predajte karticu djelatnicima, a tom prilikom dužni ste pokazati identifikacijsku ispravu.

Što ako izgubim karticu?
Obratite se našem osoblju na blagajni. Potrebno je predočiti bilo koji identifikacijski dokument, ispuniti Zahtjev za opoziv kartice i izdavanje nove. Staru karticu ćemo poništiti i izdati novu (kao i novi PIN) na koju će biti preneseno stanje stare. Prilikom izdavanja nove Kartice potrebno je ponovno jednokratno uplatiti 9,00 kn.
Blitz-CineStar ne jamči i nije dužan nadoknaditi moguće umanjenje Index bodova do zaprimanja obavijesti o opozivu kartice od strane vlasnika. Blitz-CineStar ne preuzima nikakve financijske obveze ili odgovornost za štetu koja bi mogla nastati uslijed gubitka ili krađe kartice. Opoziv kartice je moguć samo ukoliko je vlasnik kartice naveo pravilne podatke prilikom izdavanja kartice.

Što ako želim promjeniti PIN ili sam ga zaboravila/zaboravio?
PIN možete promijeniti na blagajni uz predočenje Studentske kartice i identifikacijskog dokumenta.

Gdje mogu dobiti dodatne informacije o Studentskoj kartici?
Obratite nam se na info blagajni CineStara, nazovite na  01/63 96 720 (radnim danom od 10:00 do 15:00) ili nam pišite na e-poštu: starsclub@blitz-cinestar.eu.