IZVORNO IME: Asbury Park: Riot, Redemption, Rock n Roll
REDATELJ: Tom Jones  |  ŽANR: snimka koncerta
ULOGE: Steven Van Zandt, Southside Johnny Lyon, David Sancious, Bruce Springsteen
TRAJANJE FILMA: 117 minuta  |  GODINA: 2019  |  DRŽAVA: SAD  |  PLAKAT FILMA
POČETAK PRIKAZIVANJA: 22.05.2019

SADRŽAJ FILMA:
“Asbury Park: Riot, Redemption, Rock n Roll” prikazuje priču o gradu Asbury Parku koji je postao svjetski poznat jer je nakon niza godina podijeljenosti i problema, glazba uspjela ujediniti zajednicu. Nekadašnje obalno odmaralište Asbury Park su tijekom ljeta 1970-e zahvatili građanski neredi, unazadivši ga za sljedećih 45 godina i doveli do propadanja dijelova grada. Neredi su uništili grad, koji je doslovce podijeljen nizom željezničkih pruga, kao i znameniti dio grada zajedno s tamošnjom jazz i blues scenom, ali iz plamena zapaljenog grada pojavio se legendarni Jersey zvuk.

Ova projekcija vraća sinove Asburyja - Stevena Van Zandta, Southside Johnny Lyona i Brucea Springsteena u legendarni Upstage, psihodelični „after hours club“ (klub koji živi nakon radnog vremena) prikazivanjem intervjua i nastupa u kojem su svi oni započeli svoje karijere. Zatvoren četiri i pol desetljeća, Upstage ostaje savršena vremenska kapsula kluba koji je u Asburyju ujedinio obje strane pruge u  Asburyju i djelovao kao izvorište mladih talenata. Danas, dok Asbury Park uživa u svojoj dugo očekivanoj renesansi, glazba je ta koja ga još jednom vraća u najljepša vremena.

Ne propustite biti dio svjetskog trenutka koji se u Europi događa jedino 22. svibnja, a vidjet ćete snimku iz Paramount Theatrea u Asbury Parku u okviru poznatog Asbury Park Music and Film Festivala koja se snima krajem travnja! Uključuje i bonus - nikad prije viđene snimke slavnih muzičara na okupu...Sve to pokazuje da najbolji dani za grad tek dolaze.

Raspored predstava
(Molimo izaberite željeno vrijeme kako biste kupili ili rezervirali ulaznice.)
20.00