Problem s online kupnjom ulaznica

Ukoliko prilikom online kupnje nailazite na neki problem, pošaljite nam srceenshot problema, kratki opis i sljedeće informacije: CineStar kino, dan, film i termin projekcije za koje ste kupovali ulaznice, jeste li bili prijavljeni s korisničkim računom ili s Loyalty karticom, jeste li ulaznice pokušali kupiti s bankovnom ili Loyalty karticom, jeste li ulaznice pokušali kupiti na web stranici na računalu ili na mobilnom uređaju ili ste ulaznice kupovali putem iCineStar aplikacije, koji Internet preglednik ste koristili, koji mobilni uređaj koristite, koju verziju iCIneStar aplikacije imate instaliranu na mobilnom uređaju.

Ukoliko nakon završetka procesa online kupnje ulaznica na Vašu e-mail adresu niste dobili potvrdu kupljenih ulaznica od CineStara već samo potvrdu o autorizaciji od CorvusPay sustava, molimo Vas da prvo provjerite folder neželjene pošte. Ukoliko potvrda nije pristigla unutar 15 min i ne nalazi se u folderu neželjene pošte, molimo Vas da nam na e-mail info@cinestarcinemas.eu pošaljete potvrdu o autorizaciji transakcije koju ste dobli od CorvusPay sustava.

Ukoliko u postupku kupnje ulaznica odustanete ili dođe do prekida veze, transakcija neće biti naplaćena, a odabrana mjesta će se osloboditi kroz 15 minuta. Transakcija koja nije uspješno dovršena ni u jednom trenutku nije naplaćena te sredstva mogu biti samo rezervirana. Rezervacija predstavlja rezervirani iznos sredstava na transakcijskom računu po osnovu platne transakcije za koju je korisnik dao suglasnost i Banka provela postupak autorizacije, za koji Banka umanjuje ili uvećava saldo ili raspoloživi iznos sredstava na transakcijskom računu do dana terećenja ili odobrenja transakcijskog računa za iznos predmetne platne transakcije, odnosno do dana brisanja rezerviranog iznosa istekom roka definiranog u skladu s pravilima kartične platne sheme. Dakle, CineStar nema nikakvih potraživanja prema Vama u slučaju neuspješne transakcije. 

Ukoliko niste dovršili proces kupnje ulaznica i od sustava dobivate poruku sadržaja: Transakcija plaćanja je u tijeku. Transakcija na platnoj stranici nije dovršena s "Odustani" gumbom na stranici za plaćanje.

Zatvorite internetski preglednik te pokušajte ponovno kroz 20 minuta. Poruka Vam se pojavila jer ste tjekom upisivanja podataka na platnoj stranici odustali od kupnje, a niste odabrali opciju „Odustani“ koja je se nalazi na platnoj stranici CorvusPay. Moguće je također da ste odabrali opciju „back“ koja Vas je vratila korak unazad bez da ste odustali od kupnje – stoga Vam se javila navedena poruka koja vrijedi za CorvusPay platnu stranicu. Isto tako, moguće je da Vam je isteklo vrijeme prilikom upisivanja osobnih podataka na platnoj stranici.